رضوى الشربيني تفضح مُتحرش بفتاة "الزائدة" وتناشد المسؤولين

Face, Person, Human

رضوى الشربيني تفضح مُتحرش بفتاة “الزائدة” وتناشد المسؤولين وهذا من خلال مقطع فيديو نشرته على صفحتها على إنستغرام روت التفاصيل.

ias

تصدر اسم الإعلامية المصرية رضوى الشربيني التي تغيرت جرّاء عمليات التجميل الترند على مواقع التواصل الإجتماعي بعدما كشفت عن ممرض قام بالتحرش بفتاة تُدعى ياسمين كانت تخضع لعملية جراحية في إحدى المستشفيات في مصر.

رضوى تُقدم الدعم الكامل لها

وفي هذا الفيديو الذي ظهرت به رضوى الى جانب باسمين، قالت رضوى “”الحكاية باختصار ان ياسمين كان عندها مشكلة صحية، المشكلة الصحية أدت انها تدخل المستشفى يوم واحد. دخلت المستشفى بتشخيص غلط وقالولها اتكلي على الله، انت كويسة وما فيش مشكلة بعد ما عملت التحاليل اللازمة” وتابعت الإعلامية حديثها قائلًة” كان في دكتور كتر ألف خيره وعنده ضمير بص على الاشعة والتحاليل بتاعتها وكلمها وقالها تعالي.. جت ودخلت المستشفى كانت الزايدة بتاعتها انفجرت للأسف الشديد والدكتور المحترم عملها العملية”.

إسكتلمت ياسمين الحديث من هنا بحيث قالت : “قبل ما أطلب ان هم يغيرولي الولد، كنت عايزة أدخل تواليت فقلت له راح جبلي حاجة شبه القزازة، كان في ناس صحابي معايا في الأوضة، حاول يحطلي حاجة زي القزازة اللي هي بتاعت الولاد مش البنات، ساعتها هو رفع الغطا علشان يحطهالي فشاف جسمي”، وتابعت ياسمين موضحةً: “أنا ايه اللي خلاني أوافق على ده، هو جيه قالي أنا واحدة لسه خارجة من البنج لو ما عملتيش كده حتعملي على نفسك ومش حنعرف تغيرلك”.

وقد اضافت الإعلامية “دخل قالها لياسمين أنا عايز أغيرلك على الجرح بتاعك، الدكتور المسؤول عن حالة ياسمين قال ان الكلام ده غلط وان هو أصلاً ما قالش ان حد يغير على الجرح لأن أصلاً مش المفروض انه يتغير على الجرح في التوقيت ده لياسمين نظراً لحالتها”.

وقد أعلنت رضوى عن وقوفها الى جانب ياسمين بحيث قالت أنها أبلغت إدارة المستشفى وبلغت عنه الشرطة، وتابعت “جت النيابة وتم التحفظ على الممرض، وللأسف الشديد لأن ربنا وقعها بمحامي لم يهتم بقضية ياسمين، فبالتالي الولد ما أخدش حكم ودلوقتي هو بقول أنه حيرفع عليها قضية رد شرف”.

ومن الناحية التجميلية، كانت الإعلامية المصرية قد كشفت عن خلطة سحرية لتكبير الشفاه على الفور!

تسجّلي في نشرة ياسمينة

واكبي كل جديد في عالم الموضة والأزياء وتابعي أجدد ابتكارات العناية بالجمال والمكياج في نشرتنا الأسبوعية