فضائح بسمة بوسيل وتامر حسني تبدأ: اتهام مديرة أعمال المغني بانفصالهما

طلاق تامر حسني وبسمة بوسيل

مصدر الصورة موقع النهار

فضائح بسمة بوسيل وتامر حسني تبدأ بعد اتهام مديرة أعمال المغني بانفصالهما ما اثار ضجة وبلبلة إعلامية كبيرة خلال الساعات الماضية عبر مختلف الصحف والاعلام.

ias

فقد كشفت الفنانة بسمة بوسيل عن سبب طلاقها من الفنان تامر حسني متهمة مديرة أعمال زوجها بانها سبب رئيسي في طلاق الزوجين.

فضائح انستغرام

ونشرت بسمة بوسيل، عبر خاصية الستوري عبر موقع التواصل الاجتماعي “انستغرام”، صورة لطليقها مع مديرة أعماله هالة عمر، وذلك من حفل زفاف الأخيرة، وعلقت: “حسبي الله ونعم الوكيل فيكي يا هالة.”

فضائح بسمة بوسيل وتامر حسني تبدأ
فضائح بسمة بوسيل وتامر حسني تبدأ

وكتبت عبر ستوري آخر قائلة: “كانت سببا في خراب البيت.. احترام العشرة بيبتدي باحترام مشاعر غيرك.. بالذات لو حد كان سبب رئيسي في خراب بيتك وهدم حياة ولادك.”

والسبب الذي دفع بسمة للخروج عن صمتها هو نشر طليقها تامر حسني فيديو عبر انستغرام من حفل زفاف هالة عمر مديرة أعماله.

فيديو تامر حسني

وعلق تامر حسني على الفيديو: “لـ كل اللي بيسأل عن وجة القرابة بيني وبين العروسة الجميلة دي، شايف اسئلة كتير أنا هحكيلكوا، هي اسمها هاله عمر عرفتها كانت بنت من الفانز صغيرة ومن المقاتلين والمدافعين عن تامر على الإنترنت، ومن كتر دفاعها عني لفتت نظري ومرة رديت عليها شكرتها.”

ستوري بسمة بوسيل
من الحساب الرسمي لبسمة بوسيل عبر انستغرام

واضاف: “وقتها كانت السوشيال ميديا لسه بتطلع.. وكنا في شركتنا بندور على شركة كبيرة تمسكلي السوشيال ميديا، لحد ما قولتلهم أنا مش عايز شركة كبيرة أنا عايز البنت الصغيرة دي هي اللي تمسكها فضلوا يقنعوني أن كده مش صح ولازم أكتر حد خبره يمسكها، وأنا قولت لا لازم أكتر حد بيحبني هو اللي يمسكها وأنا واثق أن طاقة الحب مفعولها أقوى من طاقة المحترف بلا حب.”

واكمل: “فعرضت عليها تشتغل معايا وهي في السن ده مصدقتش طبعًا ومن ساعتها وهي اللي ماسكه كل شغل الميديا الطفلة الشاطرة اللي كبرت دلوقتي قدامكم هاله عمر، أما بقى عريسها العسل ده اسمه عمرو طلب أديها مني أنا عشان والدها ووالدتها توفاهم الله.”

وختم: “ومن اللحظه دي اتحولت هالة لبنتي الكبيرة بجد.. اللي بتتجوز دلوقتي قدامي وبسلمها لعريسها بنفسي وبغني في فرحها، معرفتش أرد على كلامك عني في الفرح يا هالة رديت دلوقتي هنا ربنا يكرمك ويسعدك مع جوزك الجميل المحترم اللي هيكون ضهرك وسندك ويكمل معاكي مشوار حياتك مع أولادكم الجُمال بإذن الله.”

فما حقيقة هذه الاتهامات الخطيرة التي أطلقتها بسمة بوسيل بحق طليقها الفنان تامر حسني ومديرة اعماله؟

تسجّلي في نشرة ياسمينة

واكبي كل جديد في عالم الموضة والأزياء وتابعي أجدد ابتكارات العناية بالجمال والمكياج في نشرتنا الأسبوعية